poniedziałek, 14 stycznia 2013

Cytaty El :)

 



 "Po jednej z naszych pierwszych kłótni powiedzieliśmy parę słów za dużo i z emocji zerwaliśmy ze sobą. Lou tego samego wieczoru dodał tweet'a 'Straciłem 1/2 sensu mojego życia'" (tweet został usunięty po paru minutach) ‎
"Gdy jesteśmy na zakupach Lou kupuję więcej ode mnie... to mnie przeraża ! haha " El
 ‎"Jestem jak najbardziej shipperką Larrego ! Jednak czytając wy myślicie MIŁOŚĆ a ja myślę PRZYJACIELE NA CAŁE ŻYCIE !" El
 "Kiedyś Lou zadzwonił do mnie o 1 nad ranem był bardzo zdenerwowany, po dłuższym tłumaczeniu zrozumiałam że miał zły sen ponieważ śniło mu się że zdradzał mnie, chciał mnie za to przeprosić....." El

2 komentarze:

  1. Serio?! To miał być podobno blog o 1D a nie o tej badziewnej Elżuni! Jak o 1D to tylko o nich, weźcie się zdecydujcie! Więcej tu nie wchodzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak jak o 1D to o 1D , a niee !!
    Nie wchodze tu już

    OdpowiedzUsuń